2013年2月24日星期日

ugg bailey knappen er en mengde stand fordel i tilbehør

Gong bror, ikke ringe min sjef fortalte meg å fjær morgen, lytter til ubehagelig, "billige uggs Momobizi sa, for å fortelle sannheten, lytte til andre fortelle sin egen sjef virkelig noen føles ubehagelig, spesielt den andre eldre enn deg selv en lengde. "Line, Yu Chen, da jeg ikke ringe sjefen, når du ikke si at jeg er opp og ned, uavhengig av ah Gongru Hai høre ugg så smilte, sa.

Siden betalt av gjelden, kreditor, og banken påminnelser, ånd Gong Ruhai disse to dagene hele mennesket for mange, begynte mange å leve som på en streng vekkerklokke, bare to eller tre dager, den opprinnelige rotet Fabrikken til ham og også bo i fabrikken et par dusin ansatte for å re-rense den igjen, ser ryddig mange, eller ugg sko kom inn, redd subtilis deciduous himmelen flyr scene.

"Å, ugg norge, jeg tar deg til å se på fabrikken verksted, dere kom med det de skal få det, jeg også kom ut mindre enn en halv time" sitte en stund, Gong Ruhai plutselig sto opp sa.Ut av tiden, Gong Ruhai rask gange to trinn, det første ugg skritt for å åpne døren, vent til ugg forsiktig ut av kontoret før døren til og.

http://www.discountuggsbootsxa.com/

没有评论:

发表评论