2013年1月31日星期四

ingen limes mellom ugg Roseberry boot sjokolade 5734

"Nei, du vet ikke" uggs norge rolig løfte pupillen i øyet for å se om han gikk opp til hans dype øyne, "På den tiden, du selv virkelig forlatt meg, spiller det ingen rolle om jeg gjør det, ikke for deg." ugg øyne endringer, milde utseende konvergens i pupillene bunnløse, fortsatt med et smil, "for hva?"

"Det virkelig morsomt, folk som meg er villige til å akseptere sin skjebne å dø, men det er for en slik grunn." Hennes lyse øyne mikro blikk, ler av seg selv provosert lepper, avslører dype kul smil, "du hadde ikke halvparten noen fordeler Jeg som død, til nether Magistrate vitser så mye som merkelig dumt av ... den "Zhefan tull til slutt kunne ikke fullføre, den allerede skruestikken haken til ugg norge egenhendig, kunne ikke fortsette . Hans ansikt kaldt, lente seg over å se ned i nærheten av henne, "sa jeg hva du ville tro det?"

uggs australia ble sjokkert også, "vil hjemlandet" er bare lyden en verbal da. Hun tror virkelig tror, ​​fra start til slutt aldri tvilt. Den ugg kaldt avhør, "Kanskje jeg var falsk generasjon?" ugg målløs Christian Louboutin, men avgjørende ristet på hodet, utsiktene til en løsning full av sta nektet leken. Han slapp hendene festet, utbrøt hun det sa: "Jeg tror også!"

没有评论:

发表评论